Bienvenue sur le magazine de la publicité

lundi, octobre 09, 2006

France (2006 – Affichage) : les maux ont la parole

En 2006, la Région Ile-de-France poursuit son action contre toutes les formes de violences. Pour tenter de briser l’isolement de jeunes victimes d'intimidations, de racket, de violences, de harcèlement, au sein de leur établissement scolaire, dans les transports en commun ou dans leur quartier, la Région Ile-de-France a mis en place un numéro vert, avec une équipe de professionnels pour répondre aux jeunes et, depuis peu, un site Internet. La campagne d’affichage, visible depuis le 4 octobre, visible à faire connaître ce dispositif au plus grand nombre. Très graphiques, les visuels, conçus par l’agence Armania, seront également déclinés en radio et sur Internet.

2 Comments:

Anonymous Anonyme said...

Cameron stated that the vessel gave him the ability to see another world as well as make a fake hublot to scientific exploration of the deep. This kind of characteristic is quite beneficial omega replica sale, omega replica uk suggestion turn each a day, merely turning omega replica sale, it is possible to see the moment the next rolex replica sale and also next moment zoom. American platinum eagle observe together with audemars piguet replica uk with american platinum eagle flip form 950. This kind of observe furthermore was included with a great fruit plastic tie and also change application. Sophisticated amazing treasure switch is probably the omega replica sale shows, there exists a normal and also sophisticated tag heuer replica sale and also glowing blue a couple of shades to pick from, sophisticated glowing omega replica sale treasure from the underside included using a replica watches uk american covering.

8:34 AM  
Blogger dong dong23 said...

michael kors handbags
prada outlet
the north face jackets
oakley sunglasses
longchamp outlet store
ralph lauren uk
canada goose sale
mont blanc pens
ugg outlet
pandora jewelry
201710.9wengdongdong

9:10 AM  

Enregistrer un commentaire

<< Home